UCC je členom Global Compact

Spolu s 12 000 spoločnosťami na celom svete je UCC súčasťou organizácie UN Global Compact, ktorá je najväčšou svetovou organizáciou zameranou na udržateľnosť.

CIELE Global Compact

1. Podnikanie a tvorba stratégie v súlade s desiatimi zásadami z hľadiska ľudských práv, práce, životného prostredia a boja proti korupcii.

2. Podnikanie strategických krokov na dosiahnutie väčších cieľov spoločnosti, ako sú napríklad ciele OSN v oblasti trvalo udržateľného rozvoja zamerané na spoluprácu a inovácie.

ĽUDSKÉ PRÁVA

Principle 1: Firmy by mali podporovať a rešpektovať ochranu medzinárodne vyhlásených ľudských práv; a

Principle 2: uistiť sa, aby sa nepodieľali na porušovaní ľudských práv.

PRÁCA

Principle 3: Firmy by mali dodržiavať slobodu združovania a účinné uznávanie práva na kolektívne vyjednávanie;

Principle 4: odstránenie všetkých foriem nútenej a povinnej práce;

Principle 5: efetkívne zrušenie detskej práce; a

Principle 6: odstránenie diskriminácie v zamestnaní a povolaní.

PROSTREDIE

Principle 7: Firmy by mali podporovať preventívny prístup k výzvam v oblasti životného prostredia;

Principle 8: Podniknúť iniciatívy na podporu väčšej zodpovednosti za životné prostredie; a

Principle 9: Podporovať vývoj a šírenie technológií šetrných k životnému prostrediu.

PROTIKORUPČNÉ

Principle 10: Firmy by mali pracovať proti korupcii vo všetkých jej formách vrátane vydierania a úplatkárstva.

KÓDEX SPRÁVANIA

S cieľom zaznamenať normy a pravidlá účasti bol pre spoločnosť United Call Centers Kft. (Ltd) vytvorený Kódex správania , aby sme zdôraznili naše ľudské hodnoty a uľahčili spoluprácu.

UCC je spoločnosť poskytujúca služby call centra, ktorá už desaťročia pracuje na vytvorení tímu, ktorý dokáže efektívne a asertívne komunikovať s najvyššou úrovňou profesionality s vedením, kolegami a predovšetkým so zákazníkmi.

Zavedením nášho Kódexu správania by sme chceli uviesť príklady správania sa zamestnancov, ktoré môžu použiť vo svojich vzťahoch so zákazníkmi, pomôcť kvalitnej práci a posilniť lojalitu.

Aktuálny kódex správania obsahuje základné pokyny platné pre všetkých zamestnancov spoločnosti United Call Centers Kft. (Ltd) vrátane vedenia a vlastníkov.

MORÁLNE NORMY UCC

1. Legitímne a zákonné správanie, osobná a profesionálna zodpovednosť, čestnosť v podnikaní, spravodlivé odškodnenie podľa individuálneho úsilia a priemyselných štandardov.

2. Ľudská dôstojnosť, osobné práva, rešpektovanie súkromného života, rovnaké zaobchádzanie, rovnaké príležitosti. Vedenie musí rešpektovať súkromný život zamestnancov, osobná komunikácia zamestnancov nesmie ohroziť dobré postavenie UCC.

3. Vytvorenie ideálneho pracovného prostredia, zabezpečenie súladu so zdravím a bezpečnosťou, vytváranie kancelárskych prostredí na mieru, BCP/DR, kontroly zdravia pri práci, schopnosti prvej pomoci.

4. Spoločenská zodpovednosť, darovanie krvi, charity, podporovať charitatívne akcie.

5. Environmentálne povedomie, vzdelávanie zamestnancov o environmentálnych hodnotách a zvyšovanie ich citlivosti, takže pri ich výbere sa objavuje vedomé etické správanie (napr. selektívny zber odpadu, zdravie a fitnes, možnosti bez plastov atď.

MORÁLNE NORMY ZAMESTNANCA

1. Všeobecne očakávané korektné správanie, splnenie všetkých zmluvných záväzkov a opisy práce bez prestávky,konanie podľa základných ľudských hodnôt a sociálnych noriem.

2. Spolupráca a tímová práca, with management and colleagues alike, including relationships between partners and colleagues. UCC follows and expects following the Labor Code.

3. Spolupráca a tímová práca s vedením aj s kolegami, vrátane vzťahov medzi partnermi a kolegami. UCC sa riadi Zákonníkom práce a očakáva plnenie podľa Zákonníka práce.
Predvolený komunikačný štýl UCC je priateľský a zdvorilý, spôsobom úctivým a láskavým, ktorý vždy vytvára neformálnu atmosféru. Považujeme za dôležité umožniť tieto princípy v komunikácii, či už smerom k partnerom alebo kolegom.

4. Dôvernosť informácií, každý zamestnanec je povinný zachovávať mlčanlivosť o všetkých dôverných informáciách, obchodnom tajomstve a údajoch o zamestnávateľovi, o jeho činnostiach, zmluvných vzťahoch alebo klientoch, a to bez ohľadu na dobu ich trvania.

Kompletný kódex správania UCC je verejný a je k dispozícii všetkým.