United Call Centers spolupracuje s maďarskými kľúčovými predstaviteľmi v globálnom automobilovom priemysle v oblastiach, ako je outsourcing analýz zákazníckych skúseností, prieskum spokojnosti zákazníkov a funkcie back-office. Patrí sem nastavenie schôdzky pre testovaciu jazdu novo zakúpeného automobilu, údržba údajov alebo riešenie veľkého množstva prichádzajúcich hovorov. Poskytovanie služieb a asistenčných služieb patrí k príkladným riešeniam call centra, ktoré ponúkajú United Call Centers. Našou víziou je zamerať sa na poskytovanie pridanej hodnoty našim partnerom, ktoré sú zaručené záväzkom našej spoločnosti vyvíjať kvalitné riešenia pre našich klientov aj zamestnancov. Naši odborníci, pracujúci vo flexibilnej pracovnej dobe, poskytujú komplexné a dôkladné riešenia s dôverou podporenou pevnými znalosťami spoločnosti, ktoré strávili niekoľko rokov v službách zákazníkom.

Medzi našich partnerov patria niektorí z najprestížnejších výrobcov automobilov, distribútorov a poskytovateľov servisných služieb v Maďarsku. Naši partneri jednoznačne odrážajú odbornosť a odhodlanie United Call Centers počas plynulého procesu outsourcingu a prechodu služieb. Ako spoločnosť vyhovujúca základným certifikátom odvetvia Shared Service Center (SSC), ako je ISO 9001:2008, je našim cieľom zvýšiť efektivitu našich klientov, umožniť im byť konkurencieschopnými v ich príslušnom priemysle a poskytovať trvalo vysokú úroveň spokojnosti zákazníkov prostredníctvom poskytovanie služieb v ich mene. Naša spoločnosť poskytuje všetok ľudský kapitál a technologické zdroje ako jediné kontaktné miesto, aby mohla tieto služby poskytovať z našej ergonomicky a infraštruktúrne príkladnej jednotky kontaktného centra

Okrem zákazníckej podpory má United Call Centers Okrem zákazníckej podpory má kontaktných centier vyžadujúcich osvedčené postupy a odborné znalosti. Na zozname našich riešení sú nielen služby a poskytovanie technickej podpory, ale aj telemarketingové služby. Telefonický predaj, prichádzajúce a odchádzajúce hovory telemarketingových služieb, prieskum trhu a generovanie potenciálnych zákazníkov môžu slúžiť na zlepšenie rozpoznávania značiek našich partnerov. Počet našich riešení týkajúcich sa tejto oblasti služieb call centra sa neustále rozširuje a je k dispozícii predaj výrobkov, generovanie potenciálnych zákazníkov pre konferencie a udalosti, stanovenie schôdzok a prieskumy spokojnosti zákazníkov. United Call Centers sú navyše pripravené implementovať nové, flexibilné služby, ktorých výsledkom sú inovatívne riešenia, ktoré dokonale zodpovedajú požiadavkám našich klientov.