Mnoho partnerov na domácom a svetovom trhu cestovného ruchu a pohostinnosti si vyberá dôveryhodné služby United Call Centers. Letecká logistika, technická podpora, podpora zákazníkov a online marketing sú dodávané s maximálnou spokojnosťou zákazníkov a zvyšujú uznanie a reputáciu našich partnerov. Zákaznícky orientovaní a nápomocní operátori zaručujú, že zákazníci našich partnerov nájdu rýchle a efektívne riešenia. Naši partneri si vyberajú riešenia United Call Centers, pretože máme bohaté skúsenosti s implementáciou kontaktných centier na mieru. Certifikát riadenia kvality ISO 9001:2008 zaručuje, že naše služby sú plne využívané a zodpovedajú všetkým požiadavkám odvetvia SSC. Infraštruktúrne a ergonomicky príkladné call centrum umožňuje, aby naše služby – poskytované v mene našich partnerov – boli kontaktnými centrami ktoré sú k dispozícii nepretržite.

Okrem ubytovania, správy cestovného ruchu, zákazníckej podpory a logistickej podpory ponúka United Call Centers svojim partnerom niekoľko služieb. Outsourcing call centra zahŕňa správu sociálnych médií, spracovanie prichádzajúcich a odchádzajúcich hovorov, predaj po telefóne, spracovanie nadmerného množstva hovorov, zisťovanie spokojnosti zákazníkov a tiež nastavenie schôdzky. Sme flexibilní v príprave krátkodobých, strednodobých a dlhodobých kampaní, ktoré dokonale vyhovujú požiadavkám našich partnerov. Naša technologická a softvérová infraštruktúra umožňuje implementáciu viackanálových riešení. To znamená, že obsahuje všetky komunikačné kanály – telefón, e-mail, sociálne médiá atď. United Call Centers môžu spracovávať všetky kanály ako jediné kontaktné miesto. Umožňujeme maximalizáciu zákazníckej skúsenosti s inovatívnymi technológiami, čo v praxi znamená používanie chatbotov a inteligentných kontextových okien na pomoc zákazníkom. Našich klientov informujú denné, týždenné, mesačné a štvrťročné obchodné kontroly a správy o stave a vývoji služieb. Naším cieľom je neustále zlepšovanie služieb a zvyšovanie pridanej hodnoty počas životného cyklu služby.

Okrem cestovného ruchu máme partnerov v niekoľkých priemyselných odvetviach, ktorí odrážajú odbornosť United Call Centers. Poskytujeme dôveryhodné a efektívne služby v automobilovom priemysle, potravinách a nápojoch, telekomunikáciách, energetike, naftovom priemysle, finančných technológiách, a v prieskumoch trhu. To nám umožňuje niekoľkoročných skúseností so zákazníckymi službami. To nám umožňuje zvýšiť konkurencieschopnosť našich partnerov.