Energetika a inžinierske siete

United Call Centers SK

United Call Centers poskytuje riešenia kontaktných centier s vysokou úrovňou služieb rôznym poskytovateľom energetického sektoru na maďarskom domácom trhu. Computer Assisted Telephone Interviewing (CATI),telefonický predaj, sociálne vymáhanie, údržba databáz, správa portfólia, prieskum trhu, priama zákaznícka podpora – to všetko je v rozsahu ponúkanej zákazníckej podpory a telemarketingových riešení. Cieľom United Call Centers je okrem vytvárania hodnoty aj zvýšenie konkurencieschopnosti svojich partnerov s maximálnou krátkodobou a dlhodobou spokojnosťou zákazníkov. Naši partneri odrážajú odbornosť United Call Centers a vyberajú si naše kvalitné služby príkladne v sektore SSC, aby im bolo poskytnuté riešenie problémov v oblasti služieb zákazníkom na mieru. Úspech je zaručený zamestnávaním skúsených
agentov s perspektívou, zameranou na zákazníka a ergonomicky a infraštruktúrne vynikajúcim call centrom, ktoré je základom našich služieb.

United Call Centers je držiteľom certifikátu ISO 9001:2008 certified a zodpovedá všetkým požiadavkám odvetvia SSC. Toto štandardné prostredie podporuje kvalitu našich služieb a umožňuje nám vybavovať prichádzajúce a odchádzajúce hovory v bezpečnom a uzavretom prostredí. United Call Centers poskytujú všetky ľudské zdroje a technologické požiadavky ktoré sú potrebné na zaznamenávanie hovorov a uľahčovanie zabezpečenia kvality, čo zaručuje vysokú úroveň spokojnosti zákazníkov pre zákazníkov našich partnerov. Naši kolegovia majú obrovské množstvo skúseností s implementáciou a poskytovaním služieb riešení v rôznych priemyselných odvetviach a je nám potešením podporovať našich partnerov v energetickom sektore, ako aj v telekomunikáciách, zábave, cestovnom ruchu, automobilovom priemysle, zdravotníctve, rýchloobrátkovom spotrebnom tovare a fintech odvetvia nad očakávania našich klientov.

Pretože United Call Centers chcú byť priekopníkmi v oblasti technologických inovácií, patrí do rozsahu ponúkaných služieb vývoj softvéru, robotická automatizácia procesov (RPA), údržba databáz a vytváranie vlastných softvérových riešení. Poskytujeme tiež služby BPO, ako napríklad: vybavovanie otázok zákazníkov, zisťovanie spokojnosti zákazníkov, podpora zákazníkov na sociálnych sieťach, generovanie potenciálnych zákazníkov a podpora segmentu B2C a B2B. Okrem zákazníckej podpory po telefóne sú možné aj riešenia podpory všetkých kanálov vrátane rôznych kanálov sociálnych médií. United Call Centers môžu byť jediným kontaktným bodom dohliadajúcim na všetky kampane a vytvárať nákladovo efektívny a zjednodušený spôsob interakcie s poskytovateľmi tretích strán.