Financie

United Call Centers SK

Bankový priemysel a fintech spoločnosti si prajú zadať zákaznícke služby dôveryhodnému a odbornému partnerovi. United Call Centers má komplexné skúsenosti s vytváraním riešení kontaktných centier a spolupracuje s najvýznamnejšími predstaviteľmi svetových a domácich finančných spoločností. Všetci naši partneri odrážajú prístup zameraný na zákazníka a starostlivosť a pozornosť United Call Centers. Základom našich spoľahlivých služieb je špičková jednotka call centra, ktorá vyhovuje požiadavkám odvetvia SSC a ktorá je príkladná z hľadiska infraštruktúry a ergonómie.

Naše centrum zdieľaných služieb v súlade s normou ISO 9001:2008 a príkladné poskytovanie služieb v súlade s týmto štandardom zaručuje, že United Call Centers poskytujú zákazníkom výnimočné skúsenosti. Okrem zákazníckych služieb poskytuje naša spoločnosť s dôverou aj odchádzajúce hovory pre telemarketing a predaj po telefóne, podporu generovania potenciálnych zákazníkov a sociálne vymáhanie. Naše služby – poskytované v mene našich partnerov – vedú k posilneniu uznania a reputácie našich partnerov a k zlepšeniu ich konkurencieschopnosti.

Nielen finančný sektor, ale aj ďalšie odvetvia, ako sú potraviny a nápoje, automobilový priemysel, the energetika, the ropný priemyse, zábavný priemysel, cestovný ruch, zdravotníctvo, prieskum trhu a telekomunikácie to sú oblasti, v ktorých United Call Centers poskytujú vysokú úroveň zákazníkov skúsenosti svojim partnerom. Stanovenie termínu, logistická podpora, zákaznícka a technická podpora, zisťovanie spokojnosti zákazníkov sú v neustále sa rozširujúcom rozsahu našich služieb. Úspech je zaručený náborom užitočných, na zákazníka zameraných operátorov, a neustálym zlepšovaním a školením našich tímov.

United Call Centers je tiež zdatný vo vývoji softvérových riešení na mieru. Vďaka našim odborným znalostiam v oblasti vývoja softvéru dokážeme uspokojiť požiadavky našich partnerov vysoko kvalitnými ponukami. Dostupné softvérové produkty často obsahujú funkcie, ktoré zákazník nepoužíva, alebo môžu obsahovať interné procesy, ktoré nie sú obsiahnuté v balíku. V takom prípade ponúkame našim partnerom spoločný vývoj riešenia na mieru, kde môžu upravovať funkcie a užívateľské rozhrania. United Call Centers poskytujú rovnakú flexibilitu pri riešení zákazníckych služieb. Naši partneri sa opakovane obracajú na náš implementačný tím odborných kontaktných centier, aby im poskytli riešenia na mieru, ktoré dokonale zodpovedajú ich požiadavkám.