Jedlá a nápoje

United Call Centers SK

Riešenie otázok zákazníkova zodpovedanie často kladených otázok v súčasných kontaktných centrách sa deje prostredníctvom omnichannel metodológií, vrátane všetkých komunikačných platforiem a kanálov. United Call Centers je hrdým partnerom s poprednými spoločnosťami v oblasti výroby jedál a nápojov, ktoré považujú za nevyhnutné poskytovať vysokú úroveň služieb zákazníckej podpory prostredníctvom telefónu, e-mailu a sociálnych médií. Využívajúc najlepšie postupy desaťročí odborných znalostí kontaktných centier, ponúkame podporu vo všetkých kanáloch s užitočnými operátormi zameranými na zákazníka. Naším cieľom je poskytovať našim partnerom neustále zlepšovanie služieb, optimalizovať náklady call centra a zaväzovať sa, aby sme našim zákazníkom umožnili udržať si konkurenčné postavenie a zároveň maximalizovať spokojnosť zákazníkov.

Naše služby zahŕňajú nielen zákaznícke služby, ale aj zákaznícku a technickú podporu, služby odchádzajúcich hovorov, ako napríklad prieskum spokojnosti zákazníkov a prieskum trhu. Tieto aktivity, vrátane generovania potenciálnych zákazníkov, umožňujú našim partnerom posilniť ich reputáciu značky a zlepšiť vzťahy s verejnosťou. United Call Centers poskytujú všetky ľudské zdroje a technologické požiadavky, aby sa ubezpečili, že zákazníci našich klientov sú plne spokojní s poskytovanými službami. Súčasťou tohto procesu je nepretržité monitorovanie skúseností koncových používateľov v prostredí štandardného zdieľaného servisného centra (SSC) v súlade s certifikáciou ISO 9001:2008, ktoré zaručuje vysokú úroveň spokojnosti zákazníkov. Sme flexibilní v tom, aby sme vyhoveli neustále sa vyvíjajúcim požiadavkám našich partnerov, a sme pripravení poskytnúť riešenia na mieru, ktoré medz kontaktnými centrami nemajú obdoby.

Z kvalitných služieb kontaktného centra profitujú nielen spoločnosti s rýchloobrátkovým spotrebným tovar vyrábajúce potraviny a nápoje, ale aj niekoľko ďalších priemyselných odvetví. Energetický priemysel, the ropný priemysel, zábavný priemysel, cestovný ruch, automobilový priemysel, zdravotníctvo a fintech sú iba časťou komplexných globálnych riešení, ktoré vyzývajú partnerov United Call Centers aby zopakovali vysokú kvalitu našich služieb. Služby prichádzajúcich a odchádzajúcich hovorov kontaktných centier sociálne vymáhanie, generovanie potenciálnych zákazníkov v segmente B2B a B2C, prieskum trhu, outsourcing podnikových procesov (BPO), predaj, údržba údajov, aktivácia používateľov, opätovná aktivácia a ďalšie riešenia SSC sú ľahko dostupné pre našich partnerov. Naším cieľom je využívať technologické inovácie v prospech našich klientov, preto sme zodpovednými a spoľahlivými partnermi pre spoločnosti zaujímajúce sa o Intelligent Process Automation (iPA) s našimi riešeniami v oblasti vývoja softvéru, robotickej automatizácie procesov (RPA), elektronického obchodu a správy databáz.