Prieskum trhu

United Call Centers SK

United Call Centers sú priekopníkmi v oblasti prieskumu trhu a počítačového telefonického rozhovoru (CATI). Krátkodobé, strednodobé a dlhodobé kampane a neustále služby sú k dispozícii v ergonomicky a infraštruktúrne príkladnom call centre. United Call Centers poskytuje podporu s vysokou úrovňou služieb v rôznych odvetviach zameraných na zisťovanie spokojnosti zákazníkov a tiež podporuje funkcie back office. Technologické zázemie dokáže spracovať veľký objem prichádzajúcich a odchádzajúcich hovorov a je založené na norme ISO 9001:2008, ktorá je naším sprievodcom pri implementácii a poskytovaní služieb. To nám umožňuje posilniť reputáciu a reputáciu našich partnerov a zároveň zaručiť vynikajúcu spokojnosť zákazníkov vynikajúcu spokojnosť zákazníkov

United Call Centers poskytuje všetok ľudský kapitál a technologické zdroje na poskytovanie služieb a úspech je zaručený zákaznícky zameranými a ochotnými operátormi. Naše viackanálové služby nám umožňujú poskytovať externé služby kontaktného centra vrátane telefónu, e-mailu a sociálnych médií. Okrem prieskumu trhu, vstupného telefonovania (cold calling), telefonického predaja a prieskumu spokojnosti zákazníkov je United Call Centers dôveryhodným partnerom v rôznych oblastiach. Údržba databázy, čistenie databázy, správa sociálnych médií sú súčasťou našich služieb. Dôveru našich partnerov sme získali praktizovaním prístupu zameraného na zákazníka a odborného pohľadu. Všetci naši partneri odrážajú odbornosť United Call Centers v sektore SSC.

United Call Centers majú skúsenosti s vytváraním riešení, ktoré dokonale zodpovedajú požiadavkám našich klientov. Naším cieľom je využívať inovatívne technologické riešenia, napríklad Robotic Process Automation (RPA), aby sme maximalizovali zákaznícku skúsenosť. Integrácia technológií sociálnych médií a chatbotov a použitie inteligentných automaticky otváraných okien umožňuje vysokú úroveň spokojnosti zákazníkov v porovnaní s tradičnými marketingovými riešeniami. United Call Centers môžu poskytnúť komplexný prehľad o životnom cykle poskytovania služieb pomocou inovatívnych riešení kontaktného centra. Rozsiahle softvérové ​​pozadie kontaktného centra umožňuje neustále sledovanie a zabezpečenie kvalitnej služby v reálnom čase, čo umožňuje zlepšovanie služieb a zvyšovanie produktivity.