Normy, procesy

United Call Centers SK

United Call Centers si kladie za cieľ vytvoriť štandardné infraštruktúrne a informačno-technologické prostredie podľa medzinárodných požiadaviek s plným zabezpečením dát. Naši kolegovia pracujú v súlade s očakávaniami ISO 9001: 2008, ISO 27001: 2013 a PCI-DSS 3.1 s využitím najnovších cloud technológií.

Všetky naše služby sú jasne definované a sú dodávané podľa štandardných operačných postupov (SOP). Tie sú vytvorené v súlade s rámcovými postupmi ITIL na zabezpečenie služby od základu pre splnenie strategických očakávaní a zabezpečiť plynulý prechod.

SOP a ITIL

United Call centra navrhuje a realizuje svoje služby podľa štandardných operačných postupov (SOP) v súlade s rámcom ITIL. Náš manažérsky tím môže poskytnúť hotové riešenie pre našich partnerov v dňoch (v závislosti na veľkosti a zložitosti projektu). Každý projekt je vedený manažérom projektu pôsobiacim ako jediný styčný bod (SPOC) v oblasti riadenia vzťahov so zákazníkmi. SOP ďalej definuje individuálnu a kooperatívnu prácu oddelení UCC. Patrí medzi ne vedenie a back office služieb, ako sú personálne, náborové, finančné a mzdové agendy, predajné a marketingové aktivity.

ITIL

ITIL (Information Technology Infrastructure Library) praktiky sú rozšírené po celom sektore obchodných služieb. Ich používanie pomáha UCC vytvoriť stratégiu, plánovať, realizovať a prevádzkovať služby bez prerušenia organizovaných a efektívnym spôsobom. Na základe nášho prístupu k neustálemu zlepšovaniu služieb sa snažíme vedome a proaktívne skúmať príležitosti na zvýšenie efektívnosti a vydávať odporúčania týkajúce sa zavádzania do vývoja.

ISO 27001

United Call Centra Kft. (Ltd) pracuje vo svojom systéme riadenia bezpečnosti informácií v súlade s certifikátom ISO 27001:2013 v rámci systému informačnej bezpečnosti v súvislosti s činnosťami služieb zákazníckého centra.

Bezpečnosť IT

UCC prevádzkuje bezpečné a spoľahlivé softvérové cloud systémy zákazníckeho centra podľa najnovšej technológie. Tieto systémy využívajú bránu firewall a antivírusovú ochranu, zabraňujú penetrácii, sú nadmerné a fungujú podľa požiadaviek BCP/DR.

Naše domáce a medzinárodné služby sú chránené použitím rôznych bezpečnostných opatrení. Chránime údaje a informácie našich klientov a našej spoločnosti vo svetle aktuálnej politiky bezpečnosti informácií (ISP).

Informácie chránime na základe úrovne dôvernosti pomocou ochrany heslom, protokolu 2FA a šifrovania. Naše systémy sú chránené pred nelegitímnym prístupom prostredníctvom logického oddelenia úrovní prístupu, monitorovacích nástrojov a virtualizácie.

Naši kolegovia absolvujú okrem servisných školení aj školenia zamerané na informovanosť o bezpečnosti informácií, ktoré obsahujú najdôležitejšie očakávania a požiadavky na zaistenie bezpečnosti. Za dodržiavanie vyššie uvedených požiadaviek zodpovedá manažér IT a dodržiavania súladu.