Udalosti (externé)

United Call Centers SK

Pre UCC je dôležité stretávať sa so zástupcami odvetvia a navzájom sa učiť, ako byť úspešnejší a efektívnejší, ako vytvárať hodnoty pre našich partnerov.

Pracovné dni 2020

Dňa 23. septembra 2020 UCC tiež zúčastnil konferencie "Trade Festival - FMCG trhu na javisku". UCC bola zastúpená Zsolt Szmolinka (výkonný riaditeľ) a Balázs Kopcsó (Vedúci rozvoja obchodu), ktorí predložili naše schopnosti a podieľali sa na diskusii pri okrúhlom stole v bloku od 14:30-16:30 hodiny.

Témou prezentácie UCC bola predovšetkým oblasť rýchloobrátkového tovaru a udržateľnosti. V tomto svetle sme predstavili našu patentovanú Chatbot službu, ktorej cieľom je podporovať vytváranie hodnôt a optimalizácie predaja prostredníctvom digitalizácie.

Konferencia bola jednou z najživších, informačných a motivujúcich udalostí tohto roku a je nám cťou dostávať spätnú väzbu o schopnostiach a kompetenciách UCC. Aj keď sme na zavedenie digitálnej technológie spoločnosti UCC, ktorá pomáha spoločnostiam FMCG zvýšiť efektivitu predaja, mali iba obmedzený čas, veríme, že to bolo zaujímavé a môžeme pomôcť pri vytváraní nových riešení.

HOA IPA Konferencia 2019

Ako člen HOA sa UCC zúčastnila na druhej konferencii IPA (inteligentná automatizácia procesov) 6. novembra 2019. UCC zastupovali Zsolt Szmolinka (výkonný riaditeľ) a Balázs Kopcsó (vedúci rozvoja obchodu).

Naším cieľom je predstaviť naše patentové riešenia, ktoré zefektívňujú automatizáciu. Našu chatbot technológiu je možné využiť v širokej škále scenárov. Napríklad ako člen hnutia Júl bez plastov sme vytvorili náš softvér REbot. Toto digitálne riešenie zvyšuje uvedomenie našich kolegov v oblasti životného prostredia prostredníctvom gamifikácie a motivuje ich, aby sa zdržali používania plastov v každodennom živote. Považujeme za dôležité používať naše vedomosti a technológie na ochranu nášho životného prostredia.

MACH-TECH

UCC sa tiež zúčastňuje výstavy MACH-TECH v centre HUNGEXPO Budapešť medzi 14. a 17. májom 2019. Počas programu, ktorý každé dva roky predstavuje účastníkov rôznych priemyselných odvetví, pokroky a riešenia, početné svetové značky, popredné spoločnosti na trhu a startupy. UCC je hrdé na to, že na podujatí zastupuje svoj sektor. Naša spoločnosť má viac ako 20 rokov skúseností ako SSC a BPO a podporujeme naše aktivity najmodernejšou technológiou. Podporujeme naše profesionálne riadenie zákazníkov zákazníckou podporou, automatizáciou robotických procesov, virtuálnou spoluprácou, inovatívnymi riešeniami kontaktných centier a ďalšími vzrušujúcimi technologickými a priemyselnými pokrokmi.

UCC na Národnej konferencii HR

UCC sa zúčastnil 29. národnej konferencie ľudských zdrojov a výstavy Expo 31. mája v Siófoku, pokiaľ ide o cenu Zodpovedný zamestnávateľ roka.

Ako hovorí web podujatia: „Zodpovedné zamestnanie je jedným z určujúcich impulzov pre skúsenosti zamestnancov. V Maďarsku čoraz viac spoločností a ústavov preberá výzvu v tendri „Zodpovedný zamestnávateľ roka“, kde zdieľajú svoje úspešné každodenné postupy. Každý zamestnávateľ vidí vytváranie pracovných skúseností inak, ale je tu jeden spoločný bod: každý súhlasí s tým, že zamestnanci sú kľúčovým faktorom podnikovej efektívnosti. Laureátov tohto prístupu môžete stretnúť počas rozhovoru za okrúhlym stolom, ktorí môžu predstaviť aj účinky zodpovedného zamestnania a ocenenia na organizáciu a ľudské zdroje. “