Chat

United Call Centers SK

Komplexný informačný tok riešení Chatbot.

Veríme, že zákazníkom našich partnerov poskytneme prístup k požadovaným informáciám na všetkých platformách, ktoré sú v súčasnosti k dispozícii. Poskytujeme služby živého chatu a chatbotu a pre tých druhých môžeme našich klientov podporovať vlastnými riešeniami alebo integrovať hotové produkty.

Chat umožňuje zákazníkom zastihnúť nás kedykoľvek a kdekoľvek a takmer okamžite dostávať odpovede na otázky. Podporovať rôzne jazyky môžeme pomocou agentov hovoriacich materčinou aj prekladateľských technológií.

Kontaktujte nás!

OmniChannel a viacjazyčná technicka podpora s globálnou pracovnou silou

HLAS

Drvivá väčšina spotrebiteľov stále uprednostňuje telefonické rozhovory s agentmi. Poskytujeme zákaznícky servis a podporu, informačnú linku, prijímanie objednávok, telemarketing, telefonické prieskumy, včasné inkaso, budovanie databáz a mnoho ďalších služieb vo viac ako sto rodných jazykoch.

Email

E-mail je druhý najobľúbenejší kanál služieb zákazníkom. Či už je to zákaznícka alebo technická podpora, vybavovanie otázok, prijímanie objednávok alebo nastavenie schôdzky, e-mailová komunikácia s vašimi zákazníkmi je v dobrých rukách.

Webchat

Ak vaši zákazníci nemôžu používať svoj telefón, ale chcú sa s vašou spoločnosťou spojiť čo najskôr, najefektívnejšou cestou k zážitku zákazníkov v reálnom čase sú riešenia webových chatov. Webchat tiež môže viesť k zníženiu telefónnych hovorov a k zníženiu počtu problémov zákazníkov vzniknutých po predaji.

TEXTOVÉ SPRÁVY

extové správy sú neoceniteľné pre súkromnú komunikáciu na verejnosti, pre multitasking alebo pre jednoduchú konverzáciu vlastným tempom vašich zákazníkov. SMS je rýchly a flexibilný komunikačný kanál, ktorý vaši zákazníci určite poznajú.

SOCIÁLNE MÉDIÁ

Ak chcete zákazníkom poskytnúť bezproblémové budovanie značky a vysokú hodnotu, outsourcing vašej podpory sociálnych médií je tou správnou voľbou. Vhodne reagujeme v rámci dodržiavania úrovni služieb a udržujeme rovnováhu medzi pohotovou a nákladovo efektívnou komunikáciou.

Video chat

Vzostup mobilných zariadení spolu s niekoľkými komunikačnými platformami vás udrží v kontakte so svojimi zákazníkmi ako nikdy predtým. Video umožňuje osobný rozhovor s agentom. Tento kanál je určite budúcnosťou zákazníckeho servisu. Urobte to pre svoju organizáciu ešte dnes!