Digitálny obchodný servis

United Call Centers SK

Integrovaná schopnosť

Preskúmanie požadovaných schopností je základným kameňom každého z našich riešení podpory zákazníkov. Naša schopnosť neustále sa meniť a prispôsobovať spolu s technologickým prístupom nám umožňujú byť priekopníkmi v používaní najnovších trendov. Neustály a čoraz dynamickejší vývoj sveta a zložitosť úloh si vyžadujú, aby sme boli schopní integrovať rôzne technologické riešenia a aplikácie tretích strán, aby sme mohli čo najúčinnejšie slúžiť našim partnerom.

Preskúmali sme synergie medzi mnohými nástrojmi podpory zákazníkov, platformou sociálnych médií, tiketovacím a databázovým systémom a odhalili sme možnosti automatizácie a zvýšili efektivitu. Naše postupy riadenia kvality sa rozširujú na všetky nástroje, ktoré používame, aby sme mohli naplno využiť ich potenciál.

Kontaktujte nás!

Robotická automatizácia procesov znižuje vaše pracovné zaťaženie, predprogramovaní roboti nahradia potrebu ľudského zásahu, čo vám ušetrí čas a energiu.

Chatbot

Vyvíjame vlastných chatovacích robotov ako spoločnosť poskytujúca zákaznícku podporu s prístupom k zákazníckej podpore, ktorá vytvára jedinečné riešenia na trhu pre našich partnerov. Praktickosť, zákaznícka skúsenosť a sloboda používateľa zaručujú bezprecedentný úspech našich chatbotov.

Naše riešenia chatbotov sú k dispozícii na viacerých platformách sociálnych médií a dokážeme vizuálne prispôsobiť k imidžu našich partnerov, aby sme dosiahli vynikajúcu zákaznícku skúsenosť. Technológiu chatbot možno použiť na podporu každého obchodného riešenia a procesu, od zákazníckej podpory cez predaj až po postupy HR a back office.

Automatizácia robotických procesov

Ako spoločnosť poskytujúca zákaznícku podporu a výsledkom prirodzeného vývoja sme začali s vývojom vlastného softvéru z technologického hľadiska. Naše schopnosti integrácie a automatizácie v kombinácii so znalosťami a odbornosťou zákazníckych služieb vedú k úspechu našich aplikácií. Okrem softvéru na podporu zákazníka sme priekopníkom vo vývoji softvéru používaného personálnymi oddeleniami každý deň s nespočetným riešením RPA.

Naše vlastné riešenia je možné prispôsobiť tak, aby podporovali akýkoľvek obchodný proces, pričom uprednostňujú rýchle spracovanie veľkého objemu, individuálne jednoduché úlohy. Týmto spôsobom môžeme našim partnerom každý mesiac ušetriť stovky pracovných hodín, aby mohli tráviť viac času svojimi hlavnými činnosťami.

Pokročilé prehľady a analýza

Analýza a vizualizácia dát je jednou z našich základných úloh, ktorú tvoríme podľa požiadaviek našich partnerov s najväčšou presnosťou a s využitím všetkých príležitostí na automatizáciu. Naším cieľom je vytvoriť bod podpory rozhodovania pre našich partnerov, ktorý im efektívne pomôže pri rozvoji podnikania.

Naše prehľady sú k dispozícii podľa potreby našich partnerov. Mesačné, týždenné, denné alebo ad hoc prehľady, ktoré poskytujú 360-stupňový prehľad o stave ich podnikania.