Zamestnanecká základňa prispôsobená vášmu klientovi

Každému zákazníkovi musí byť poskytnuté riešenie, ktoré vyhovuje jeho potrebám. V našom meniacom sa svete, kde je všetko individualizované a prispôsobené, musia byť komunikačné štýly a úroveň informácií prispôsobené potrebám zákazníkov, aby boli úspešní. Systém United Call Centers umožňuje optimalizáciu personálnych zdrojov poskytovaním optimálneho počtu agentov v správnom čase, so správnymi zručnosťami, na správnom mieste a s požadovanou úrovňou služieb. United Call Centers prijímajú zamestnancov z celosvetového trhu práce, takže domáci agenti vám ponúkajú variabilitu zdrojov, ktoré vyžaduje naša rýchlo sa rozvíjajúca ekonomika. Prístup k takto talentovanej skupine ľudí pomôže manažmentu ľahko prekročiť požadované úrovne služieb a zároveň zvýšiť prevádzkovú efektívnosť call centra.

Kontaktujte nás!

DOMA

Vďaka jedinečnému prístupu United Call Centers môžeme poskytovať naše služby v akomkoľvek jazyku na svete, poskytovať našim partnerom neobmedzené príležitosti a vytvárať pracovné príležitosti pre najtalentovanejších a najviac znevýhodnených, aby sme mohli poskytovať lepšie, spravodlivejšie, udržateľnejšie a bezpečnejšie služby.

Naši lokálni odborníci call centra môžu podporovať všetky jazyky na natívnej úrovni a môžu pracovať v dokonalej rovnováhe medzi pracovným a súkromným životom. Práca z domu má veľa výhod: je bezpečná, nákladovo efektívna a pomáha riadiť čas.

KAMENNÉ

Môžeme byť našim partnerom k dispozícii v klasických „kamenných“ kanceláriách, ako aj s call centrom a ďalšími službami. Máme infraštruktúrne vynikajúce kancelárie v Budapešti, Miskolci a Debrecíne s komplexnou ochranou údajov a dodržiavaním BCP/DR.