Zlepšite používateľský dojem a vytvorte lepší vzťah so svojím publikom.

Naše viackanálové riešenia nám umožňujú zvládnuť naše kompletné portfólio služieb v identickej štruktúre a umožňujú našim partnerom prístup k potrebným informáciám prostredníctvom hlasu, e-mailu, živého chatu, chatbotu, sms / textu, sociálnych médií alebo videochatu. Najdôležitejšou súčasťou tohto prístupu je interoperabilita, ktorá nám umožňuje zabezpečiť optimálny tok informácií.

Pomocou najmodernejšieho softvéru call centra môžeme podporiť našich partnerov pomocou hlasovej analýzy v reálnom čase, IVR a interaktívnych SMS/textových správ. Ako súčasť našich riešení môžeme integrovať Messenger, WhatsApp, Viber alebo akúkoľvek podobnú platformu novej generácie.

Kontaktujte nás!

OmniChannel and Multilingual Customer Support Services with Global Workforce

HLAS

Drvivá väčšina spotrebiteľov stále uprednostňuje telefonické rozhovory s agentmi. Poskytujeme zákaznícky servis a podporu, informačnú linku, prijímanie objednávok, telemarketing, telefonické prieskumy, včasné inkaso, budovanie databáz a mnoho ďalších služieb vo viac ako sto rodných jazykoch.

Email

E-mail je druhý najobľúbenejší kanál služieb zákazníkom. Či už je to zákaznícka alebo technická podpora, vybavovanie otázok, prijímanie objednávok alebo nastavenie schôdzky, e-mailová komunikácia s vašimi zákazníkmi je v dobrých rukách.

Webchat

Ak vaši zákazníci nemôžu používať svoj telefón, ale chcú sa s vašou spoločnosťou spojiť čo najskôr, najefektívnejšou cestou k zážitku zákazníkov v reálnom čase sú riešenia webových chatov. Webchat tiež môže viesť k zníženiu telefónnych hovorov a k zníženiu počtu problémov zákazníkov vzniknutých po predaji.

TEXTOVÉ SPRÁVY

extové správy sú neoceniteľné pre súkromnú komunikáciu na verejnosti, pre multitasking alebo pre jednoduchú konverzáciu vlastným tempom vašich zákazníkov. SMS je rýchly a flexibilný komunikačný kanál, ktorý vaši zákazníci určite poznajú.

SOCIÁLNE MÉDIÁ

Ak chcete zákazníkom poskytnúť bezproblémové budovanie značky a vysokú hodnotu, outsourcing vašej podpory sociálnych médií je tou správnou voľbou. Vhodne reagujeme v rámci dodržiavania úrovni služieb a udržujeme rovnováhu medzi pohotovou a nákladovo efektívnou komunikáciou.

Video chat

Vzostup mobilných zariadení spolu s niekoľkými komunikačnými platformami vás udrží v kontakte so svojimi zákazníkmi ako nikdy predtým. Video umožňuje osobný rozhovor s agentom. Tento kanál je určite budúcnosťou zákazníckeho servisu. Urobte to pre svoju organizáciu ešte dnes!