Technická podpora

United Call Centers SK

Skúsení agenti poskytujú pomoc a poradenstvo o vašich produktoch.

Zložitosť úloh zákazníckej podpory sa vyvinula v posledných rokoch dynamicky a pozorne sledovala technologickú revolúciu pred našimi očami. Podpora rôznych softvérov, aplikácií a produktov je dôležitou súčasťou nášho portfólia služieb. Pri nábore vždy kladieme značný dôraz na zmapovanie potrebných kompetencií, ktoré dopĺňame našimi technologickými riešeniami, aby sme dosiahli vynikajúcu kvalitu služieb a zákaznícku skúsenosť.

Máme niekoľkoročné skúsenosti s podporou popredných svetových spoločností a so stovkami produktov a služieb spotrebnej elektroniky súčasne vo viacerých jazykoch. Vďaka našim jedinečným školiacim metódam sú naši kolegovia vždy informovaní o najnovších zmenách produktu.

Kontaktujte nás!

Pomoc zákazníkom a technická podpora

V prostredí založenom na cloudových službách možno okrem elektronického obchodu alebo predaja cez internet zriadiť vo virtuálnom priestore aj call centrum technickej podpory, a to prostredníctvom hlasu alebo živého rozhovoru. Výrobky, najmä spotrebná elektronika, majú často pokročilé funkcie alebo vyžadujú údržbu, vďaka čomu je pre koncového používateľa potrebné obrátiť sa na call centrum s priamou reakciou výrobcu a požiadať o radu. Outsourcing týchto funkcií pre prichádzajúce hovory v call centre je vhodné a nákladovo efektívne opatrenie, pretože pre výrobcu produktu môže byť nesmierne náročné odpovedať na všetky otázky týkajúce sa služieb zákazníkom. Platí to najmä pre viacjazyčný zákaznícky servis: zhromaždenie rodených hovoriacich všetkých cieľových krajín do ústredia alebo regionálneho úradu môže viesť k nepriaznivým výdavkom na krátkodobé aj dlhodobé pokrytie. Call centrum firmy sa nachádzajú v zložitej situácii pri inzerovaní pracovných miest call centra s viacerými zručnosťami. Domáce centrum je globálne riešenie, v ktorom je možné viacjazyčné call centrum pracovné miesto obsadiť s agentom, ktorý môže pochádzať z akejkoľvek oblasti života a maximalizovať využitie.

Flexibilné riešenie pre call centrum

Globálne schopnosti

Virtuálne prostredie

Agenti doma

Materský jazyk

Vysoká úroveň služieb

Riešenie založené na cloude

Zvyšovanie predaja

Krížový predaj

Cold call

Generovanie potenciálnych zákazníkov

Telemarketing

Prieskum trhu

Toto flexibilné riešenie call centra predstavuje model zdrojov, ktorý dokonale vyhovuje vašim požiadavkám: ideálne pre produkty, ktoré môžu generovať veľa otázok v call centre v mnohých rôznych jazykoch.